Bij Blitz.be bieden wij u de beste online casinospelen met hoge uitbetalingspercentages, gereguleerd door de Belgische kansspelcommissie. Als we het over Blitz hebben dan spreken we over de waarde van onze spelers. Wij streven naar een eerlijke, snelle en klantvriendelijke behandeling voor al uw vragen en problemen. Voor elke vraag of probleem, bent u verzekerd van een snel en persoonlijk antwoord 24/7. Klantenservice bij Blitz.be is niets minder dan de meest efficiënte en professionele in België.
Wij bieden u ook een ruime waaier van betalingsmogelijkheden aan zoals Bancontact, Hipay, Paysafecard en iDeal. Uw uitbetalingen worden direct behandeld en er is geen wachttijd om te spelen terwijl uw uitbetaling behandeld wordt.
Wij streven ernaar u een unieke online spel ervaring te bezorgen. Het is onze doelstelling om de hoogste norm te hanteren naar onze producten en onze diensten. Om dit bereiken, kijken we steeds uit naar uw meningen en/of opmerkingen via e-mail of live chat.
Dit is een legale Belgische casinospelsite die is erkend door de Belgische Kansspelcommissie (vergunning B+).
Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.
Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.
Blitz.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
In deze context hanteren wij het volgende principe:
Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.
Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.
We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.
Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/
Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.
Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.