De website Blitz.be gebruikt cookies om jou de beste spelervaringen te geven op onze website.
Door verder te surfen op de website bevestig je dat je deze informatie begrijpt of klik op "Meer info" als je meer zou willen weten over onze privacy policy.
OK

Spelen bij Blitz?

  1. 1. Snelste uitbetaling van België/ Snelle uitbetaling Groot gewonnen? Bij Blitz kan je snel genieten van je winsten: door dagelijkse uitbetaling heb je jouw geld zo snel als mogelijk terug op je rekening!
  2. 2. De nieuwste games Bij Blitz staat de speler en het spelplezier centraal. Daarom zorgt Blitz steeds voor de nieuwste casino-games conform de Belgische wetten.
  3. 3. 24/7 service & support Een technisch probleem? Vragen over de uitbetaling? Ons support-team staat 24 op 7 voor je klaar om al je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden!

Welkom op Blitz.be!

Welkom op Blitz.be!

Vul je voornaam in
Vul je naam in
Je gebruikersnaam mag niet leeg zijn
Je wachtwoord mag niet leeg zijn
De wachtwoorden moeten identiek zijn.
Vul je mobiel of vast telefoonnummer in 0470 12 34 56
Vul je straatnaam in
Vul je postcode in
Vul je stad in
Vul je land in
Vul je nationaliteit in
Vul je geboorteplaats in
Vul je geboortedatum in DD-MM-JJJJ
Vul je rijksregisternummer in xx.xx.xx-xxx.xx
Duid je aanspreking aan

Algemene gebruiksvoorwaarden

Bedankt om de legale voorwaarden aan te vinken

Casino licenties

Blitz biedt de beste casinospellen aan en sportweddenschappen op tientallen sporten.
Kies wat je wil doen op Blitz:

Advertenties buiten Blitz.be

Ik wens alle Blitz-promoties te ontvangen die betrekking hebben op de verwerking van mijn persoonlijke gegevens door partners.
Mijn e-mailadres
Vul een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Blitz.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.